Avatar for Kirth

Kirth

Member since Jun 2008 • Last active May 2021

Most recent activity

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    they want to be sci fi darksouls ? dunno, it does seem like stupid to limit your market off the bat... ESP at the high price point. If it was like $30, well maybe ok

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    so I got returnal for free, and I really want to play more but my skills are not up to it. 2+ hour a go is killing me, and a random power fluctation or update and byebye game if on standby.
    I feel they could add some sort of save feature but not one you can trigger by going to save menu.

    what I'd really want is a clone of Hades god mode though

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    just pre-ordered it on Xbox (had $10 voucher)... looks super cool

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    Outriders I've gone Trickster too... up close healing is interesting.
    That said, it's hard to see wtf is going on when playing on HDR+OLED in the day time lol

    I'd join you all, but timezones make it impossible. I'm basically playing solo

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    I'm actually going to be selling my place in East London, so ... any suggestions for solicitor ? Not quite at that stage yet though

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    why not just change the keyboard full stop ? I use MS Swiftkey and Google Keyboard on iOS.
    The stock one is shit.

    I do like that iPhone remembers which keyboard you used with which app so you can have different ones.

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    In the end ordered the Anker Soundcore Life Q20's. Figure they will tide him over till I can give him the Bose QC35s

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    Actually, what would be a reasonable Bose QC35 alternative ? He really would settle for over/on ear (just not IEMs) that work good for meetings. Basically work gave him IEMs and he hates them, and his AKG N60's broke (and they won't repair them twice). It's really annoying as I have a pair of QC35's here I'm not using, but I'm in California and he's in Yorkshire!

    Maybe the Soundcore 20 ? .... hmmm I realize I'm kinda talking to myself here but they (Q20)'s look like a good stop gap till i can give him my QC35's later this year (I don't want to post them)

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    yeah I was looking at the 9's ($$$). I know BT has generally highish latency on cheap headphones so would cause gaming problems. He's pretty much a pure PC gamer so compat with PS/Xbox isn't a huge thing

  • in Miscellaneous and Meaningless
    Avatar for Kirth

    So, any suggestions for over ear headphones bluetooth with mic for gaming/work ? and ideally ~100 quid ?

    This is for my brother, and I know the UK has a different range than the US so I'm kinda lost. I do not use bluetooth for gaming at all (nor integrated mic!).

Actions