Northwest Marketplace

Posted on
Page
of 273
  • @Heitzman sure do, finish work 6 on saturday and 5 on sunday. Happy to pay a visit.

  • Looking for a few bits for the adventure/gravel/touring bike i'm building up, would be ace if i could source stuff locally

    looking for a Low rider rack, Front panniers, Disc brake wheels, 44/46cm drops, road groupset, gorilla cage - https://www.lfgss.com/conversations/3074­67/

    cheers!

  • Not on the list, but it rains a lot in Norway, you want some 45 mm sks guards?

  • Wanting to get a friend into some ss riding and after a cheap beater frame that will get him to and from Manchester from north. Anyone got an older one with 120mm rear spacing and horizontal drop outs?

  • I've got wheels and gorilla cages. Still looking?

  • hiya, just come back to manchester from uni and have a few bits to shift after having a bike stolen. pm me for pics or come to withington for a view.

    54cm felt f75 frame and fork - £100
    cyclops mag trainer - £50
    elite rollers - £60

    I'll have a dig through and put some more stuff up in the next few days

  • SOLD

    2008 Specialized Langster for sale - £90.
    DM me for pics/if interested.
    I'm in South Mcr.

    It's a 52cm (small - I'm 5ft 8), racing green colours, frame is in good condition. Front brakes only, though it has both brake levers. Bottom bracket is goosed, needs replacing. And pedals are crappy flats that came with bike.

  • I'm bumping this Fairdale because I'm going on holiday next week and I think it's a good deal. This is the current offer.

    Take frame and the wheels for £120. Wheels probably need a tiny smidge of grease in the rear but decent enough. Bog standard 10 speed Shimano hub + halo aerotrack rims.
    Frameset £100
    Wheels £60
    Both £120
    I'm in Levy btw. Cheers!

  • intersted in rollers

  • Any one need a frameset box? I'm gonna collect a frame from Keep Pedaling on Saturday and dont need the box. PM if interested. Cheers

  • Kinesis V3 CX Wheels for Sale - picked these up off @Tallboy last weekend but the tight tubeless fit is too tight for my embrassingly weak thumbs and there intended touring purpose. Very good condition, come with rotors.

    £120 collected from chorlton or MCR piccadilly (in working hours) - would like to get back what I paid for without posting.

    Cheers

  • Any one want a big tent? Vango 600 used this weekend in torrents in Derbyshire and wasn't bad. Got a rip in the stitching on the door and a broken pole currently gaffer taped. New pole, some thread and re proof it and you are sorted. Was mostly dry when put away yesterday.

    Free if gone by Thursday morning.

  • Long shot, I lost a jockey wheel bolt this morning. Does anyone have a shimano rear derailleur that's FUBAR that I could pinch one from? Anyone any idea if they are all the same size? I may be able to acquire one from a scavenged bike if so.

  • I'd have thought any LBS would give you one* for a packet of biscuits.

    *Euph alert

  • Yeah, gonna give Ken Fosters a go on my way home

  • Missed this but would be interested if not gone yet. Will struggle to collect until Sunday though so no worries if not going to work out.

  • Where are you bud. If local and about tomorrow I might be able to drop it off. Going away on Friday until a week on Saturday...

  • I'll message you, ta.

  • Is this still available? Where are you based? I'm interested.

    Were you at Y Not?

  • Sorry for the delay bud. I'm away at the minute.

    It has gone to a new home now. Thanks!

  • I'm selling my Haibike Heet 7.10 MTB. It's up for £1250, but I'd entertain sensible offers. Was originally £3300, still in good condition and has been serviced very regularly in my bike shop. If interested I can send over more specs etc.

  • Anyone got a cheap track frame I can use for a beater? Don't care about material but I'm short so max 52cm, thanks.

  • Sorry.
    I've been busy, so not been on here for a while.
    Still got about 75 bricks if you want some.
    Just pm me.
    Tom

  • On another note.
    Any Manchester folks got a Merckx or a colnago, pinarello etc like this one.
    My mate wants to use one for a photoshoot.


    1 Attachment

    • image.png
  • Post a reply
    • Bold
    • Italics
    • Link
    • Image
    • List
    • Quote
    • code
    • Preview
About

Northwest Marketplace

Posted by Avatar for Dr_Chan @Dr_Chan

Actions