General shit

Posted on
Page
of 31
  • speak for yourself - aint taking the bus just 'cause there's some snow up in the hizzle.

    get cold or go home, or something. but on a serious note, i haven't found riding that bad apart from arriving fucking soaked.

    +1

    mind i had to take off the gatorskins, just too damn slippy! 28c randonneurs = win.

  • Yeah, it's sweet, there's riders in the big cities but none here at least afaik. Man, i've been reading that you guys have had a massive cold winter, I'm kinda glad I missed it!

    apart from being a tad warmer to the 30's in summer, it's sweet! dunno if I got to meet you in ncl?

    All the best guys, hope you get some decent weather!

    Lucky bugger - its Dave from Recyke, finally caved in and bought a OTP fixie so booking my appointment in casualty now ahead of riding it...

  • +1

    mind i had to take off the gatorskins, just too damn slippy! 28c randonneurs = win.

    no chance, i swear i almost died when i had randos on the back. gatorskins stay grippy in the wet, randos are barely even grippy in the dry!

  • Long'un but a good'un
    [ame="vimeo.com/8882362"]PARIS-CHARTRES­



    on Vimeo[/ame]
    We should organise a big ride soon

  • [ame="youtube.com/watch?v=Z9TPbU7KF­Ro"]YouTube-







    I'd Do Anything For You : Fall On Your Sword[/ame]
    [ame="youtube.com/watch?v=HU2ftCitv­yQ"]YouTube-







    Shatner Of The Mount by Fall On Your Sword[/ame]

  • [ame="youtube.com/watch?v=Ki2re9uIL­tc"]YouTube-







    Standing Start - UK[/ame]
    fuck.yeah.

    really want to go to a velodrome now.

  • ^^ that was beautiful in so many ways. thanks.

  • YouTube- Standing Start - UK


    fuck.yeah.

    really want to go to a velodrome now.

    Saw 'em in Madchester a few year back they go from 0-fuck'knows in seconds,truly epic.

    Nice find dude

  • i have been listening to it and not looking at the pictures over and over again

  • i have been listening to it and not looking at the pictures over and over again

    haha, same.

    it will be echoing in my head next time i'm out on the bike for sure - should help when my legs are giving up on me on a climb etc.

  • YouTube- Standing Start - UK




    fuck.yeah.

    really want to go to a velodrome now.

    The lifting scene at 2mins-ish. Is that what Gav's been doing ?

  • flickr.com/photos/36546565@N0­3/4362285009
    anyone got any of these kicking around ?

  • Thought some people would enjoy this,
    Charlie Don't Surf - Last Section and Credits on Vimeo




    Only bit of fixed footage newcastles had?

  • yeah that charlie dont surf footage is sick. I was having a quick flick through the prolly site, clicked on that and thought, "fuck thats the byker wall - FUCK!! THATS TOMMY LEE" haha. awesome.

  • didnt realise that got on prolly, sweet! have added it to nf too, not that anyone reads it

  • didnt realise that got on prolly, sweet! have added it to nf too, not that anyone reads it

    i checked it today actually! blog my video's if you want ;D

    [ame="youtube.com/watch?v=kfs5Qjwd4­Uk"]YouTube-







    LSF Cragg Vale Trailer[/ame]
    [ame="youtube.com/watch?v=alMXzoZbu­AU&feature=related"]YouTube-







    LSF Cragg Vale trailer 2[/ame]

  • i checked it today actually!

    cheers! guess i cant complain, i never update it!

  • yeah man, i was psyched when i found the newcastle fixed site last night, keep it up mate. i might get some of those toe straps off you too, need to get some new pedals sorted first though.

  • Not too sure how popular this film is or how many people have seen it, but I watched it with my dad when I was a kid, He randomly managed to get a hold of a copy of it on DVD and I watched it again the other night.

    Some really sick bike races in it.

    Personally I dont think the trailer does it any justice, but check it out anyway.

    [ame="youtube.com/watch?v=J1jzs6dk4­bs"]YouTube-







    Breaking Away trailer[/ame]

    More info on [ame="en.wikipedia.org/wiki/Breaking_Aw­ay"]Wikipedia![/ame]

  • Q: What's worse than a dog chewing your shoe?

    A: A killer whale eating your trainer

  • ha! i saw the video of that yesterday, not cool

  • [ame="youtube.com/watch?v=vDvxQNQhR­LU"]YouTube-







    Tim Buckley - Once I Was[/ame]

    because its a fucking tune, ok.

  • Not too sure how popular this film is or how many people have seen it, but I watched it with my dad when I was a kid, He randomly managed to get a hold of a copy of it on DVD and I watched it again the other night.

    Some really sick bike races in it.

    Personally I dont think the trailer does it any justice, but check it out anyway.

    YouTube- Breaking Away trailer



    More info on Wikipedia!

    Good call Mark ! I was wanting to see this when it showed at the bike film fest but never did. Where did he find it on doovde ?

  • Good call Mark ! I was wanting to see this when it showed at the bike film fest but never did. Where did he find it on doovde ?

    Its so good man. I pretty sure some one he works with downloaded it and put it on a disk for him. Il try and sort you a copy for when we go riding.

  • Incase you havnt seen this yet
    [ame="vimeo.com/9715882"]Massan



    for Leader Bike on Vimeo[/ame]
    Last bit of footage is nuts!

  • Post a reply
    • Bold
    • Italics
    • Link
    • Image
    • List
    • Quote
    • code
    • Preview
About

General shit

Posted by Avatar for DrAlfonzo @DrAlfonzo

Actions